žrtva jednog ludaka

Sada je Huan Miro u Beogradu

Posted in comedia del arte apsurda, poesis i noesis by lusija on 4 фебруар, 2009

Upravo sam proverila statistiku posećenosti bloga, šta je traženo i kako to već ide, i ne mogu da kažem da me to što sam videla nije nasmejalo.
Ne znam zašto svi traže Modiljanija (u stvari, pretpostavljam ali za sad ću to zadržati za sebe), kada je sada u Beogradu izložba Huana Miroa u galeriji Progres, gde je prošle godine bio Modiljani. Izložba Miroovih grafika je pre ovog gostovala u Somboru tokom novembra i decembra.
Španski majstor je predstavljen serijom grafika iz poznijeg perioda života, i oni koji koliko-toliko poznaju Miroovo delo teško da će naći nešto što bi za njih moglo biti prijatno otkiće, bez utiska već viđenog.

Једно реаговање

Subscribe to comments with RSS.

  1. aleksandar said, on 14 март, 2009 at 5:12 am

    JA ne znam cak ni ko je Modiljani. Mislim da sam cuo negde…


Оставите одговор

