žrtva jednog ludaka

Privatni univerzitet?!

Posted in comedia del arte apsurda by lusija on 24 октобар, 2008

Na moju veliku sreću i zadovoljstvo, koje kako samo mogu da pretpostavim dele i svi drugi prevareni polu-diplomci (pošto šta smo mi drugo kada neće da nam priznaju master sa četiri godine studija, a sa pet dobijamo uz struku i jedno „diplomirani“ koje kada se bavite kulturom i umetnošću u Srbiji možete slobodno da okačite u kupatilu radi bolje probave, pošto čemu bi drugom to i služilo?), saznala sam, danas, kada sam otišla na dogovor o master studijama da ću umesto da od sledećeg meseca budem postdiplomac, nastaviti da u očima države budem budala! sic! Elem, oni su tako zasedali juče (pošto su prethodno primamili studente da se prijave) i zaključili da pošto država neće da da pare, neće ni oni da rade volonterski. Hm, to je deo koji još uvek ne iritira potpuno… ali… Onda je moja mama bila vredni entuzijasta i nazovala prvo Ministarstvo za prosvetu i sport (ili kako se to sad već zove) i oni su joj rekli da nemaju pare za takve (što znači za studente sa prosekom iznad 9,5) studente, a da fakulteti sami određuju školarine. Dobro… Onda je ona tako zvala nadležne u Pokrajini, pa rektorat, i ovi poslednji su bili tako ljubazni da joj kažu da nam, eto, mogu izaći toliko u susret da ako ih lepo zamolimo, što podrazumeva i vrlo usrdno i ponizno (što da ne?), mogu da nam omoguće da platimo u nekoliko rata! Nije li to divno? Pa da sam ja htela da plaćam mogla sam:
a) da idem na privatni (a ne kvazi-državni) fakultet, gde bi mi svakako bilo lakše
b) da studiram u inostranstvu
što ću i da uradim. Sad već čujem one domoljube što prigovaraju da ću svoje pare da dam tuđinu a neću da ih ulažem u rodnu grudu… E, pa neću! Zato što je u nekim evropskim zemljama (npr. u Švedskoj) školstvo besplatno, a druge, s obzirom da nisam njihov državljanin (na moju nesreću), imaju svo pravo da mi traže pare. Ali u Srbiji NE. Zato što ja nisam završila fakultet sa prosekom koji imam, a da država ne može da mi obezbedi ni posao ni dalje školovanje, a nisam ni budala (bar ne više) koja će da plati 65000, i to je među najjeftinijim varijantama, da bi dobila ono što će studenti, dragi bolonjci, da dobiju za džabe… Naravno, nisu oni krivi što imaju sreće, ali…
Hoću da idem na državni fakultet!!!

5 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. mikosava said, on 24 октобар, 2008 at 9:44 pm

    jako mi je drago da si danas sve ovo ovako pametno i istinito napisala!!! I ja iz istih razloga palim odavde! No, ja se više ne nerviram oko takvih stvari smejem se i odlazim!!!

  2. lusija said, on 24 октобар, 2008 at 10:10 pm

    pa, naravno, idemo zajedno!
    nije valjda da si stvarno došla kući u 11h i da si pila kolu?

  3. mikosava said, on 26 октобар, 2008 at 1:23 pm

    da, da…od danas codim zdarv i ozbiljan život, ako već država sjebana, ja neću to da budem…..

  4. lusija said, on 26 октобар, 2008 at 9:52 pm

    svaka čast! konačno i ti da kažeš nešto pametno na ovom mom blogu 🙂

  5. mikosava said, on 27 октобар, 2008 at 1:34 am

    mogla bi ti da budeš- htela si da staviš tačku, pa si dodala ipak i ono….“na ovo blogu“


Оставите одговор

