žrtva jednog ludaka

Ja nisam tamo ni tu

Posted in Uncategorized by lusija on 14 октобар, 2008

sink

prošli smo prvi dan čuđenja
prošli smo prvi dan padanja
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu
dok pijem sok iz tvojih očiju
dok ližem sol sa tvojih prstiju
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu
tonemo, tonemo
tonemo, tonemo
prošli smo prvi dan gledanja
prošli smo prvi dan kajanja
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu
ne, dani nisu dugo čekali
dani su bežali, uzalud leteli
ja nisam tu
ja nisam tamo ni tu
tonemo, tonemo
tonemo, tonemo

3 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. karver07 said, on 16 октобар, 2008 at 12:05 pm

    Ovi mi je neshto poznato 🙂 A slika je sjajna…

  2. drveniadvokat said, on 16 октобар, 2008 at 9:23 pm

    mmmh . . .

  3. mikosava said, on 19 октобар, 2008 at 11:06 am

    slika je, brate…..sto sam zensko, eh….


Оставите одговор

