žrtva jednog ludaka

I need a friend to make me happy

Posted in I need a friend to make me happy by lusija on 14 децембар, 2007

Pomozimo životinjama!

Ovaj flajer sam dobila prošle nedelje u Beogradu. Nisam proveravala informacije o ovom azilu, ali sam sigurna da se niko, ko zaista ne voli životinje, ne bi smrzavao nedeljom popodne u Knez Mihajlovoj skupljajući pare za hranu kuca i maca (koje je neko drugi izbacio!).
Bila su tamo i tri draga kučeta… Te tako lepe okice…
Ja sam se bila sva raznežila i bilo mi je tako krivo što ne mogu da usvojim i jednog od njih, da ga mazim i pazim, pošto oni to DEFINITIVNO zaslužuju!

azil

I need a friend to make me happy

zorz_za_azil

mali_zorz_za_azil

Ovo su moji ljubavići, srećni i razmaženi 🙂

2 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. silez said, on 12 јануар, 2008 at 12:05 pm

    cao,postujem to sto brines o zivotinjama,ali bolje bi ti bilo da prodas te macke i da tih 10 e(ne znam mozes li ih i toliko prodati)nekog djetetu na ulici.pozdrav!NEMOJ DA SE LJUTIS!to je moje misljenje.

  2. lusija said, on 14 јануар, 2008 at 10:01 am

    mislim da niko ne kupuje mačke, bar ne one bez pedigrea. u svakom slučaju, životinje sa ulice isto tako zavređuju pravo na život i na brigu, pošto su uz „pomoć“ ljudi stigle na ulicu.
    i još nešto, ja često dajem pare deci na ulici, jedino što to nije pravi način da se nekom pomogne jer su ta deca sasvim nedužni članovi lanca trgovine ljudima (pošto se prinuda na prošnju isto računa u trgovinu ljudima), a pare koje dobiju im ni na koji način ne mogu poboljšati život, pošto će ih i sutra ponovo dovesti na isto mesto s istim ciljem.
    naravno, ne mislim da ljudima (deci) ne treba pomoći, samo smatram da je bolje svoju pomoć dati nekim ustanovama, poput Dečijeg sela, Sigurne kuće, domova za decu ometenu u razvoju, i sl. Mada ni to nije dovoljno pošto mnogo onih najugroženijih ostane neprimećeno, a kako do njih stići?
    i kad smo već kod raspodele pare, ono što ja mogu da dam je toliko mizerno naspram onog što je recimo grad mogao da uradi da je hiljade i hiljade eura potrošenih na Novu godinu i na još gomilu besmislenih festivala, dao za izgradnje kuća beskućnicima ili u fond za hleb u narodnoj kuhinji.


Оставите одговор

