žrtva jednog ludaka

Modiljani u Beogradu!!!

Posted in gradovi i himere, poesis i noesis, wings of desire by lusija on 1 децембар, 2007

Ja sam u totalnoj ekstazi! A danas svakako idem u Bg! Nema srećnije osobe od mene sad!

„Poznavaoce života Amedea Modiljanija nije iznenadila vest da je otkrivena još jedna njegova slika. (…) reč je o slici „Portret muškarca” (1918) koja će od danas biti predstavljena u galeriji Progres – prvo beogradskoj, a onda i svetskoj publici. Izložba o kojoj se ovih dana govori Beogradu obuhvatiće i privatna Modiljanijeva dokumenta i druge predmete koji osvetljavaju njegov život.“

dalje>> politika i o problemima oko izložbe

5 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. darkophoto said, on 2 децембар, 2007 at 2:11 am

    jedva cekam da vidim portret zbog koga je Progres prekinuo medjunarodnu izložbu Zlatno Pero
    a i zbog modiljanija pomalo…

  2. lusija said, on 2 децембар, 2007 at 10:04 am

    jeste skroz glupo što je tako ispalo, ali sam ja mnogo želela da vidim modiljanija (pošto sam skoro sve druge umetnike koje volim videla)…

  3. darkophoto said, on 2 децембар, 2007 at 6:08 pm

    mislim, super sto ce biti prikazan Modiljani, ali ono… „iskrsla prilika“ je nekako baš amaterski. Da nije bila tu bila bi negde drugde. Priče tipa „da li je važnije da beograđani vide Modiljanija jednom u životu ili Zlatno Pero“ je smešna. Pre bi se reklo „da li smo mi hteli da kod nas a ne negde drugde u Beogradu bude izložba Modiljanija ili ne“.

    Ma, nije bitno, svakako jedva čekam da vidim izložbu.
    Možda se i vidimo tamo…

  4. lusija said, on 3 децембар, 2007 at 9:13 pm

    i ja mislim da pošto smo već mogli da sačekamo od septembra (kad je potvrđeno autorstvo)do sada, da ne bi bio problem još petnaestak dana, ali šta ćeš… ovde i oko onog što je toliko pozitivno, ne može da se ne napravi problem 😦
    možda se i vidimo, mada ću ja, pored sve znatiželje, da se strpim još koji dan, pa lepo za vikend da lepo sve pregledam 🙂
    ako odeš ranije, prenesi utiske 😉

  5. metarknjiga said, on 9 децембар, 2007 at 2:17 pm

    Naravno da nismo mogli da čekamo jer je besplatno i reč je o privatnoj kolekciji. Mi overili. Nije baš „reprezentativni“ Modiljani, ali videli smo portet. Smešni su oni što okolo ne dozvoljavaju publici da pravi fotke, i ona gomila loših reprodukcija fotografija iz M. života i koječega na izložbi.


Оставите одговор

