žrtva jednog ludaka

Koncert Block Out-a u Tremi

Posted in poesis i noesis by lusija on 1 децембар, 2007

moj_bloki

Sinoć je bilo sjajno! Ti ljudi iz Block Out-a stvarno nisu normalni (u najpozitivnijem smislu). Za više od dva i po sata svirke, oslobođeno je toliko pozitivne energije kao na retko kojem koncertu. Bilo je lepo to gledati, kao što je uvek lepo videti ljude koji rade ono što vole.
Posle više od dva sata svirke, kad su kao krešendo celog koncerta, svirali Nedostupna polja… bilo je neverovatno! Videlo se kako Nikola u nekim trenucima gubi dah, ali atmosfera je bila vrhunska.
Ono što, verovatno, sve koji nisu bili na koncertu (i kad čuju od prijatelja kako je bilo, kajaće se :)) najviše zanima su najavljene nove pesme. Odsvirana je samo jedna, na samom početku koncerta, peva Nikola (Mita kulira iza zvučnika), sadržina u blokautovskom maniru društveno-politička, a atmosfera… meni se čini najsličnija onoj u pesmama sa „Ako imaš s kim i gde“ (npr. Težak slučaj pakla). Kao što je to uvek sa pesmama Block Out-a slučaj (bar ja imam to iskustvo), i ova se ne može voleti dok se ne čuje puno puta, dok se njena melodija ne počne doživljavati kao melodija dana, melodija bića…
Stvar koja svakako zaslužuje sve pohvale je video koji je išao u pozadini sve vreme. Jako zanimljiv i konceptualno osmišljen, mnogo je doprineo atmosferi, a istovremeno nije previše odvlačio pažnju. Varirani su neki motivi (blockiji, zlatna ribica, svet koji se okreće, deca, oči) i postepeno uvođeni novi, ali tako da je sve savršeno odgovaralo pesmi koja je u toku i istovremeno je bilo potpuno prepoznatljivo blokautovski. Mislim da su uspeli da smisle najružnijeg blokija ikad 🙂 ali je bio odlično uklopljen u koncepciju. Ja sam pre početka koncerta mislila da će to biti promocija dvd-ija u tom smislu što će na videu biti puštani spotovi, ali drago mi je da nije bilo tako (što bi, uostalom, bilo prilično glupo)…
Začudo, nisu svirali Tri korne penal i Zvezdane staze (što skoro uvek sviraju), kao ni moju omiljenu pesmu – Raskorak, Sekiru, Sudoperu, Zorku… U principu, repertoar je bio standardan. Ja redovno tipujem s kojom pesmom počinju, završavaju i sl., ali ovog puta sam, eto, promašila zbog te nove pesme, ali je već druga bila po proračunu – Zečevi beli, pa Majdan, Čarobni akord (ili obrnuto), itd. Nekako je prva polovina koncerta bila obeležena sećanjem i nekom sentimentalnošću, da bi atmosfera živnula, masa napravila šutku (ali jako finu), pa čak sam i ja, iako sam bila čvrsto odlučila da mirno sedim i posmatram, bila prinuđena da ustanem.
Mislim da su odsvirali Dan koji nikad nije došao toliko dobro da ja sad uopšte ne mogu da je potpuno doživim slušajući je sa kompa… Nešto u atmosferi je bilo toliko moćno, da… teško je to objasniti, prosto je bio osećaj sasvim nesvojstven… u svakom slučaju totalno psihodeličan!
Sad mi je žao što nemam fotke, ali staviće oni to jednog dana na sajt 🙂 A možda ih preduhitri i neko ko je bio na koncertu, pošto su tamo uvek samo ljudi koji stvarno vole Block Out (to je još jedna divna stvar)…

P.S. Popravni za one koji nisu bili: u decembru, u Bg-u (sve informacije: na njihovom sajtu, koji su počeli redovno da ažuriraju

Оставите одговор

