žrtva jednog ludaka

Koliko dugo mogu biti?

Posted in poesis i noesis, wings of desire by lusija on 4 септембар, 2007

egon_schiele

„Koliko dugo mogu biti zid, odbijati vetrove?
Koliko dugo mogu biti?
Praviti rukom zaklon od sunca,
Zaustavljati plave munje hladnog meseca?
Glasovi usamljenosti, glasovi patnje
Zaogrću moja leđa, neminovno.
Kako ih umilostiviti, njihovu malu uspavanku?

Koliko dugo mogu biti zid oko mog zelenog vrta?
Koliko dugo moje ruke
Mogu lečiti njegov bol? I koliko još moje reči
Mogu biti na nebu sjajne ptice utehe, utehe?
Strašna je stvar
Biti toliko otvoren: to je kao da je moje srce
Stavljeno na lice i šeta svetom.“

Silvija Plat („Tri žene„, prevod: D.B. i O.M.)

5 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. karver07 said, on 4 септембар, 2007 at 3:08 pm

    Opet svoja. Nema klimavih krajeva.
    Ja sam bela kao vosak, nemam dodataka.
    Ja sam pljosnata i nevina, znači, ništa se nije deslilo,
    Ništa što se ne može obrisati, pocepati i izlizati, započeti, nanovo.
    Male crne grančice ne misle o pupoljku,
    Ni ovi suvi oluci ne sanjaju kišu.
    Ova žena sa kojom sam se upoznala na prozoru–ona je čista.

  2. lusija said, on 4 септембар, 2007 at 4:02 pm

    ovo sam sinoć zaboravila da pridodam… 🙂

  3. lusija said, on 4 септембар, 2007 at 4:05 pm

    pif! izgleda da to i neće baš tako ići kako sam ja zamislila…
    hajde ovako…

  4. lusija said, on 4 септембар, 2007 at 6:14 pm

    ja sam sad pogledala i nisu zabranjeni komentari, što bih to radila? mora da se tvoj komp (ili ko zna koji elemenat u nizu) nešto natripovao. probaj ponovo.


Оставите одговор

