žrtva jednog ludaka

Na lepom plavom Dunavu

Posted in gradovi i himere by lusija on 29 август, 2007

BEČ

secesija
SECESIJA

„Svakom vremenu svoju umetnost, svakoj umetnosti svoju slobodu“, programsko je načelo osnivača, koje piše iznad ulaznih vrata u Secesiju.
Zgrada Secesije je izgrađena 1897. po planovima Josefa Marie Olbricha kao izložbeni prostor koji će odgovarati zahtevima moderne umetnosti i suprotstavljati dosadašnjem akademizmu.
U njoj se predstavlja aktuelni razvoj austrijske i internacionalne savremene umetnosti.

egon_i_ja

MUSEUMS QUARTIER WIEN

Ovo smo dragi Šile i ja. Mislim, to na čemu je plakat sa Šileovim autoportretom je Leopold, koji je vrlo brzo postao jedan od mojih omiljenih muzeja, jer je u njemu najveća kolekcija Šileovih slika, desno je Kunst Halle, a iza MUMOK. U Kunst Halle-u nažalost nisam bila, ali znam da su tamo izložbe savremene umetnosti, koje se menjaju (nešto zanimljivo i konceptualno), a u MUMOK-u ima od svega pomalo, čak i jedan Kle („Boats and Cliffs“) i jedna zlatna ribica 🙂 (Brankušijeva). Moram još da dodam da je to na čemu sedim nešto najudobnije na čemu sam ikad sedela a da se nalazi u javnom prostoru. Museums Quartier jer mesto na kojem svaki (iole) fanatični ljubitelj umetnosti može da provede bar nedelju dana, a da mu ne bude ni u jednom trenutku dosadno.
(Ja bih ostala kod Šilea i zauvek, ali me niko nije pitao :()

deponija

Meni su rekli da je ovo (to sa zlatnom loptom na vrhu, sa kockicama i svačim) deponija, ali ja i dalje sumnjam…

schonbrunn

SCHLOSS SCHONBRUNN

Austrijska carska palata. Mesto na kojem se nekad mudrovalo i odlučivalo o sudbini ovog našeg dela sveta. Moć i raskoš i dalje emaniraju na svakom koraku.

Оставите одговор

