žrtva jednog ludaka

Pozdrav iz Becha!

Posted in poesis i noesis by lusija on 20 јул, 2007

Evo mene u Bechu vec 4 dana i sasvim sam se lepo privikla na njega, kao da sam kod kuce, tj. navikla sam se bolje nego shto sam naviknuta na to „kod kuce“… Samo shto danas idem dalje. Ka Geteovoj rodnoj kuci.
Ovde je bilo savrsheno. Bech je divan grad.
Skoro sve najbolje Shileove slike i crtezi su ovde (osim moje omiljene na kojoj je devojka u zelenoj majci)…

majka s dvoje dece
„Majka sa dvoje dece“ – pitam se zashto je ona tako mrtva?

zagrljaj
„Zagrljaj“- kako ju je ochajnichki zagrlio, ogromna zudnja, ushao bi u nju sasvim, ona kao da se stidi, kao da ga ne voli, a puna je bola.

smrt_i_devojka
„Smrt i devojka“ – smrt je tako nezno grli iako je ne oseca, ne, on saoseca, prazan prazninu prepoznaje, ona se prepushta, pada, ochajno…

porodica
„Porodica“-on zabrinut, ali josh imasnage, ona potonula, bez nade, dete dirljivo sklupchano uz majchinu nogu, neshto grli svojim kosturskim prsticima…

poljubac
Zashto svi „Poljubac“ smatraju najboljom Klimtovom slikom? On je Orfej, ali grublji, njena glava kao otkinuta, postoji josh samo u njegovim rukama, ona je nezna, ali je chak nekako i ruzna. Uopshte mi se ne dopada. Ne moze da se meri sa „Betovenovim frizom“…
Toliko za sada… Slike posle.

*Sve slike se nalaze u Beču, u Gornjem Belvederu (Upper Belvedere)

5 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zmajcek said, on 21 јул, 2007 at 10:38 am

    Cekamo slike 🙂

  2. karver07 said, on 28 јул, 2007 at 1:34 pm

    Ta je slika nazvana Sitting woman with legs

    Portrait of the Artist’s Wife

    Dead girl
    U New Yorku.
    1910.

    Wally in Red Blouse.
    Na brodu.
    Sa meduzama.

    Sitting woman with legs.
    Na ljuljašci.
    Sa prvim sećanjem.

    Dead girl.
    U mojoj sobi.
    Na krevetu.

    nijedna u Bechu, ili greshim?

  3. lusija said, on 29 јул, 2007 at 1:36 am

    mislis: Ona? o! nisam znala… ta nije u Bechu, nego u Pragu 😦 pif!

  4. karver07 said, on 29 јул, 2007 at 9:34 am

    DA, ta se slika zove SITTING WOMAN WITH LEGS

  5. mikosava said, on 15 август, 2007 at 6:05 pm

    cao oki ja imam blogi poseti me!!!!


Оставите одговор

