žrtva jednog ludaka

20 godina od smrti Endija Vorhola

Posted in poesis i noesis by lusija on 21 мај, 2007

Ove godine navršile su se dve decenije od smrti umetnika koji je sam izgradio sopstveni mit

shoes

Nije imao pravo da umre, a da prethodno ne razgovara sa mnom o tome… Kako se usudio? Hej, šta? Da umreš?! Ne možeš to da uradiš!

Ovo su reči koje je Lu Rid izgovorio povodom smrti svog prijatelja Endija Vorhola pre 20 godina. Na albumu „Songs for Drella” (Drela je bio nadimak koji su Vorholu dali umetnici okupljeni oko studija Factory, a koji je nastao spajanjem reči Drakula i Cinderela), u pesmi „Hello it′s me”, Lu Rid, ostavlja posthumnu poruku Vorholu:

„Endi, to sam ja, nisam te video neko vreme
Voleo bih da smo više razgovarali dok si bio živ
Mislio sam da si samouveren kada si glumio stidljivost
Zdravo, ja sam,
Zaista mi nedostaješ, zaista mi nedostaje tvoj um…”

ceo tekst: Politikin kulturni dodatak

Оставите одговор

