žrtva jednog ludaka

Muško čitanje žene

Posted in wings of desire by lusija on 12 март, 2007

Kako je nastao lik đavola?

đavolica

kako_nas_vide

Iako ja ovaj pasus „zloupotrebljavam“ za feminističke pobude mog bloga, radi se o mnogo ozbiljnijoj knjizi Dejana Ognjanovića (Faustovski ekran) koja se bavi ekranizacijama đavolovog lika u svetskoj kinematografiji zahvaćenoj dijahronijski.

6 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. igrarije said, on 12 март, 2007 at 11:52 pm

    Ovo je vrlo zanimljiva tema. Ali da bi tvoja ‘zloupotreba’ bila delotvorna potrebno je i da TI nesto napises. Ili bar, evo, tvoja publika ocekuje to od tebe 😉

    Voleo bih da procitam nesto na temu: Idealan svet zene i muskarca (iz feministickog ugla). Ili: Zajednicki zivot izvan patrijarhata i matrijarhata.

    Moze li to?

    Najbolji pozdravi,

    Kosta

  2. lusija said, on 13 март, 2007 at 10:15 am

    potrudiću se da uskoro napišem nešto tog tipa 🙂

  3. lusija said, on 13 март, 2007 at 10:50 am

    Ti napiši, ja brišem!

    E, pa nije moja žena feministkinja, brije noge jednom u tri meseca, ali dlake se nekim čudom ne vide, kada ne stavim cvikere.

  4. lusija said, on 13 март, 2007 at 10:51 am

    Gle moj ludi muž ne zna ni da se loguje, krade mi identitet.

  5. pitchweis said, on 13 март, 2007 at 10:53 am

    O Bože, sveti, pomozi mi, pa moja žena je homodupleks, rekao bi Didro Deni.

  6. anais said, on 2 април, 2007 at 6:43 pm

    trazim zgodnog


Оставите одговор

