žrtva jednog ludaka

Evolucija ili lično iskustvo

Posted in wings of desire by lusija on 27 фебруар, 2007

Evo jednog teksta za mog,i druge, muževe 🙂

o_sexu

Najnovije istraživanje američkih naučnika pokazalo je da muškarci često pogrešno procenjuju svakodnevno ponašanje žena kao znak seksualne zainteresovanosti. Izgleda da je ta pojava povezana s oblikom psihološke samoprojekcije, tvrdi Robin Lebef, sa Prinstona. Muškarci pomisle: „Kad se nasmešim ženi to pokazuje da sam zainteresovan za seks. Ako se i ona meni smeška očigledno je da mi šalje istu poruku”, navodi Robin Lebef, psiholog.

Najprihvaćenija teorija o tome zašto muškarci precenjuju seksualni interes žena zasniva se na evoluciji u kojoj muškarci neprekidno vode računa da svoje prilike za produžetak vrste ne propuštaju…

Ceo tekst: www.politika.co.yu/detaljno.php?nid=17643

Једно реаговање

Subscribe to comments with RSS.

  1. pitchweis said, on 27 фебруар, 2007 at 1:53 pm

    OOOO bože, ja se ženi nasmešim, a ona mene vljassssssss po glavi.


Оставите одговор

