žrtva jednog ludaka

MUVA PAMETNIJA OD KOMPJUTERA

Posted in Uncategorized by lusija on 8 фебруар, 2007

Postoje sličnosti između mozga i kompjutera. Kompjuteri mogu da izvode komplikovane operacije neverovatnim brzinama, ali rade na fiksiran način, jer ne mogu imati memorijske asocijacije. Ako čoveku treba šrafciger, a nema ga, on će upotrebiti nož ili novčić. Kompjuter ne može da uradi ništa slično. Činjenice pokazuju da kada kompjuter da reaguje na stimulanse, nijedan kompjuter ne može da se takmiči ni sa mozgom muve.

izvor: Longman, FCE Gold

3 реаговања

Subscribe to comments with RSS.

  1. pitchweis said, on 8 фебруар, 2007 at 10:06 pm

    Moj računar, bejbe, to može. Taj Longman nema pojma, jel da ima ne bi me drndao tri godine!

  2. pitchweis said, on 8 фебруар, 2007 at 11:37 pm

    ne znam ja šta ti to govori o tebi dušo 🙂

  3. lusija said, on 8 фебруар, 2007 at 11:40 pm

    uuuups! ja te nisam log out-ovala! sad izgleda kao da rpičaš sam sa sobom! moj ludi muž…


Оставите одговор

