žrtva jednog ludaka

Ecce POESIS!

Posted in poesis i noesis, Uncategorized by lusija on 4 фебруара, 2007

Nadam se da se moja draga koleginica neće naljutiti što ovde objavljujem njene pesme, a nisam je pitala da li smem 🙂
Dakle, evo poezije!

Zov

Izađi u prirodu
Pesniče

Oseti žubor
Osmeha zelenog
Zajti radosti
Jesenjih boja

Pomrsi člankove
Izvorima
Napij se želja
Studenih

Zagrli zrak…

Iz sobe se jedino
O zidovima
Da pisati…

Korak

Imenuj me daleki
I ja ću nastupiti
Strašna

Mirisom krvi zakitiću
Platane
Užasom boja nagradiću
Svet

Staze će se mojim imenom
Zvati

Inicijali ostanka

Imenuj me i zvaću te
Kroz krik

Grlom svoga noža
Isklesaću te
U večnosti…

Blaženi

Miriše strast života
Rascvetalog…

Dlan latica
Na obrazu žudnje…

Duboki kam
Seva na neverstvo

Negdašnja ropstva
Prošlosti i seni

Pećina…
Uskrsnuće…

Blaženi

Drvo o pesmi

Žudnja u kori
Krv
O vapaji zvezda…

Što zeleno miriše
Tekućina mojih želja

Gde greh
Da se u semenu skrasim

Sa nadom u meni raste
Strah od visine…

Bolim me razglobljenost
Predugih udova…

Stremim…

Постави коментар