žrtva jednog ludaka

Krila žudnje

Posted in poesis i noesis, wings of desire by lusija on 2 фебруар, 2007

Ne znam ko su ova deca, ali izgleda da su mi neke rođake. Ono što sam sigurna je da je tekst iz jednog od mojih omiljenih Wendersovih filmova, „Far away, so close“ (nastavak legendarnog „Neba nad Berlinom“)…

Vi…koje mi volimo…Vi nas ne vidite…Vi nas ne čujete…Mislite da smo daleko…a mi smo tako blizu.Mi smo glasnici…koji donose bliskost onima koji su se udaljili.Mi smo glasnici…koji donose svetlost onima koji su u tami.
Mi smo glasnici…koji donose odgovore onima koji ih traže.Mi nismo ni svetlo ni glas.Mi smo glasnici.Mi…smo ništa, a vi ste, za nas…sve. Dozvolite da boravimo u vašim očima!
Pogledajte svoj svet…kroz nas. Primite kroz nas…još jednom…pogled Ijubavi.

Zašto smo ovde? Kako se momenat, pretvara u večnost…Da li je dobro ili loše da čovek zna svoju sudbinu? Bolje je da zna, kada sve vreme traga za smislom svog postojanja.
wings of desire

Kako da plačeš kada nemaš oči?

– Šta sam ja sada?
– Vreme za…
– Šumarak blizu kuće..
– Ijubav…
– Šuma ima oblik kapije…
– Vreme za…
– kroz koju samo jedan može proći.
– mržnju…
– Šuma mora da raste.
– Vreme za…
– Trajaće dugo…
– borbu…
– ali će On oprostiti svaki tvoj korak.
– Vreme za…
– U suprotnom, šuma ne bi bila ovde.
– mir.
– Dve šume, a jedna kapija.
– Hajde, šumo! Postani jedna.
– A što ne mogu da krenem sa tobom?

Mora da su, nekada davno, nomadi obhrvani dosadom rešili, „Hajde da izgradimo ovde, i ovde i ovde…jedan grozan grad od kamena i da svoj svet oivičimo skverovima i ulicama…kućama i zgradama.Pošto smo prazni, bićemo unutra!
Pošto smo prazni, sve će biti unutra.“
Kako to nazvati?
„Juriti vetar…“

wings of desire

Ako vreme može nekome da naudi… onda njegova savršenost nema smisla.
Delići Ijudskog postojanja imaju u sebi savršenost.

Ta reč znači gubitak…i opisuje nekog ko je želo da vidi Raj spolja…i nikada više nije našao put nazad.

Ako želiš da budeš oblak, ne zaboravi da postoji vetar.

Ovde sve tako brzo prolazi Rafaela. Ovde dan traje, koliko treptaj tvog oka. Nedelja je koliko da Anđeo okrene svoju glavu.

wings of desire
Nekada davno…a to beše u zlatno doba harmonije neba i zemlje… Visoko je bilo visoko, a nisko, nisko. Unutra je bilo unutra a spolja, spolja. Ali sada mi imamo novac…i sve je izgubilo ravnotežu…Kažu da je vreme novac…ali su sve shvatili pogrešno. Vreme je odsustvo novca.

Оставите одговор

